Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Noua Zeelandă. Printre vulcani

Se doarme bine la Hilton, în Taupo! E a doua zi în inima maorilor. Plecăm spre Wai-O-Tapu. Lăcrămioara şi Remus ne-au povestit că acolo e un gheizer care erupe la nu ştiu ce oră, aşa că ne-am grăbit să...

Noua Zeelandă. “Ţe Puia”

Am ţinut foarte mult să vedem Te Puia. Fie vorba între noi, de fapt Cipic a insistat să vadă cetatea ce poartă numele şefului său, Puia!Aşadar, din nou spre Rotorua. Ne-am dus glonţ de această dată. Nu...

Noua Zeelandă. Ultima zi la Wellington

Am făcut ultimul grătar în Noua Zeelandă. Cipic a cumpărat ceafă şi cotlet de miel neo-zeelandez, se înţelege, şi file de somon. V-am făcut poftă? A fost o nebunie. Din toate punctele de vedere! Deşi...

Noua Zeelandă. Auckland, prima zi

Ne-am trezit devreme, deşi aseară am venit aproape de miezul nopţii de la Wellington, de la meciul Australia – SUA. Trecem din nou prin Welington! Până la aeroport facem o oră. Avionul de Auckland e la...

Clik here to view.

Noua Zeelandă. Auckland, a doua zi. Şi, gata, am plecat spre casă!

Ultima zi în Noua Zeelandă mi-o petrec pe străzile din Auckland. Frumos oraş. Plouă. Nimeni însă nu bagă în seamă stropii de ploaie, care, de la înălţimea lui “Sky Tower” par fulgi de nea. Dar chiar...

Adio, New Zeeland!

Am urcat în avionul de Dubai. În uriaşul A 380-800. Mă uit la el şi nu îmi pot explica cum naiba reuşeşte să se ridice de la pământ. Îi fac mai multe poze. Mihai Şoica, corespondetul Evz de la Cluj,...

Dubai. Din Jurnalul Noua Zeelandă

Fac poze. Una după alta, ca paparazzi, ca nebunul. Nu îmi vine să cred ochilor! Clădiri decupate parcă din filme SF se înalţă până, hăt departe, în înaltul cerului. Şoferul taxi-ului se uită ciudat la...

Clik here to view.

Noua Zeelandă. Încă un pic şi ajungem acasă. Istanbul şi Nevena.

Zburăm tot cu Emirates până la “Stanbul”. De această dată nu mai e A380, ci un 777 parcă, un Boeing. Stau alături de două australience, trecute de prima tinereţe, dar simpatice. Cele două merg la...

Clik here to view.

Noua Zeelandă e istorie. Înapoi, acasă, în Sălăjan.

Am pus valiza în mijlocul sufrageriei şi am răsturnat-o. Şi, surpriză, am găsit portofelul! Acolo îl ascunsesem dimineaţă, înainte să mergem la micul dejun la Jumeirah. Am pus mâna pe telefon şi i-am...

Noua Zeelandă – Franţa. Cronică de meci

Ce ciudat pare Auckland-ul după două săptămâni petrecute în insula de sud şi în sud-ul insulei de nord. Ce formulare! Parcă tot Pacificul şi-a trimis reprezentanţi aici. Dar chiar şi-a trimis. Şi nu...